Hakuna Matata

2007-08-27
12:33:55

Sagt av Madonna
När jag sa att jag hade två saker som varit till hjälp i min karriär, menade jag min hjärna och min ödmjukhet!
Madonna till ett skrattande pressuppbåd

Jag kommer inte bli lycklig förrän jag är lika känd som Gud.

Kvinnor kysser ofta bättre än män.

Alla har rätt att få höra min åsikt.

Alla tror antagligen att jag är en nymfoman, att jag är sexuellt omättlig, men sanningen är att jag hellre läser en bok.

Att förlora min oskuld var ett karriärframsteg.

Att mista oskulden var enligt min åsikt ett steg framåt i karriären.

Bättre att leva ett år som tiger än hundra som ett får.

Det finns stunder när jag inte kan tro att jag är så gammal som jag är. Jag mår fysiskt bättre nu än jag gjorde för 10 år sedan. Jag tänker inte, Åh Gud jag har gått miste om nåt.

Det är svårt att tro på en religion som lägger sån stor vikt på kyskhet och oskuld.

En barnpassare är en tonåring som leker vuxen medan de vuxna är ute och beter sig som tonåringar.

Fattig är den människa, vars njutning är beroende av en annan människas tillåtelse.

Glöm aldrig en dröm.

Ibland måste man vara en "bitch" om man ska få något gjort.

Jag hade aldrig blivit så här om jag inte haft så gammalmodiga värderingar att göra uppror mot.

Jag har alltid tyckt att jag borde bli behandlad som en stjärna.

Jag har samma mål som jag hade när jag var liten flicka. Jag vill äga Jorden.

Jag skulle vilja se påven med min t-shirt på sig.


Verkar vara en varm och ödmjuk människa den där Madonna.


Kommentar:
#1: mamma

Förstår verkligen varför jag ALDRIG gillat MAdonna...

2007-08-27 @ 18:58:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: