Hakuna Matata

2007-08-19
22:12:19

Sagt av Bush /L

◊ Huvuddelen av vår import kommer från andra länder.

◊ Jag vet att vi människor och fiskarna kan leva i fred med varandra.

◊ Det är fortfarande en farlig värld. Det är en värld full av galningar, osäkerhet och möjliga mentala förluster.

◊ Lär ett barn att läsa och han eller hon kommer att klara ett läskunninghetsprov.

◊ Jag har egna åsikter - starka åsikter - men jag tror inte alltid på dem.

◊ Vi oroar oss för aids här i Vita huset. - tro inget annat.

◊ Det finns ett gammalt talesätt i Tennessee - Jag vet att det finns i Texas, troligtvis i Tennessee...som går, lura mig en gång, skam på...skam på dig. Lura mig...du kan inte bli lurad igen.

◊ Det finns inga tvivel i min själ, inte ett endaste tvivel i min själ, om att vi kommer misslyckas.

◊ Det som är bra med böcker är att det ibland finns bilder i dom.

◊ Jag har en annorlunda vision av ledarskap. En ledare är någon som för människor samman.

◊ Om vi sprängde varandra i luften skulle världen vara trygg.

◊ Varje nation i varje region har ett val att göra. Antingen är du med oss eller så är du med terrosisterna.

◊ När jag tar till handling så kommer jag inte att avfyra en 2-miljoner-dollars-missil mot ett tomt 10-dollars-tält och träffa en kamel i baken. Det kommer bli beslutsamt.




En vis man



Kommentar:
#1: Manny

Hahaha.... och den mannen valde de OM?!!!

2007-08-20 @ 11:10:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: