Hakuna Matata

2007-08-30
14:34:53

Party i helgen? /L
Idag stötte jag på gamla gymnasiepolaren H igen. Hon påminnde mig om sin fest på lördag och ville att jag skulle komma.. Jag funderar skarpt på att gå, inte för att jag känner någon men jag minns inte sist jag var ut. Det närmsta till fest och så långt jag minns är nyår och den gills inte tycker jag. Min sambo fixade ialla fall fribiljetter åt mig på Nöjes så de gäller bara att fixa nått att dricka och ta med... men vad...? Jag är ju en aning känslig så det får väl bli cider... =)) Klarar mig väl på 2 stycken... haha. Synd att du inte kommer denna helg då Sandra, så du kunde följa med mig eftersom vi har inte gjort ett piss i sommar... jag som har fribiljett också =D Måste du bo så förbannat långt bort!!!

Puss och kram Linda

Kommentarer:
#1: Manny

Jag tycker du ska gå! Är ju bara att gå hem om det suger...! Sj ska jag sitta hemma o uggla när T träffar sina polare :p

2007-08-30 @ 15:01:50
#2: mamma

Tycker jag låter jätte kul...
DU behöver komma ut....

2007-08-30 @ 18:09:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: