Hakuna Matata

2007-08-22
17:27:38

I don't understand?! /S
Ja nu har man gjort tredje dagen av kursen, hade en två timmar lång föreläsning som var ganska så flummig!! Därefter såg vi filmen Zozo, den var faktiskt jättebra om ni inte redan sett den.

Tobias är som vanligt inte hemma utan ute på nollegrejs - idag skulle han visst på Sahara Hotnights-konsert på uni. Själv sitter jag och funderar på vad man ska fixa till middag och kollar vad jag har på mitt bankkonto. Igår hade jag 60kr IDAG däremot har jag helt plötsligt 900kr??!! Fattar nada, för det står inget om någon insättning heller. Men men, det var väl en glad överraskning i alla fall. Jag har fortfarande inte fått några papper ifrån CSN så de pengarna verkar ju fortfarande dröja lite...

Igår kände jag mig superseriös. Jag var duktig och tog en joggingtur - inte särskilt lång men jag sprang hela tiden utan att gå! Sen fixade jag fläskpannkaka till middag och äppelpaj till efterrätt.

Tyvärr har jag inte kunnat vara seriös och plugga då jag fortfarande inte fått min kurslitteratur, var inne och kollade på mitt konto på Adlibris idag och då hade de fortfarande inte skickat mitt paket! Hoppas verkligen att det kommer imorgon så jag hinner läsa den boken som ska vara läst den här veckan och lämna in uppgiften som ska in på fredag. Jag vet i och för sig att de har överseende den här första veckan men det är ju aldrig kul att hamna efter...

Nej nu har jag bestämt mig... det får bli pasta och skinksås till mat!                     PUSS puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: