Hakuna Matata

2007-08-21
13:27:22

Gullan anländer /L
Igår gjorde vi Karlstad osäkert.
Vi började med att njuta av utsikten vid Café Råtorp med kaffe och kaka. Åsa ägde stället med den här kaxiga attityden.
Sedan besökte vi lite butiker och handlade för alldeles för mycket - nja, inte från min sida okej =P
Jag blir så snål när jag står och ska välja om jag ska köpa eller inte, vilket oftast blir inte...
Nu har mamma köpt så vi ska lägga lite mosaik på våra vardagsrumsbord, de kan ju knappast bli värre.
På eftermiddagen efter att vi spelat kort (inte ovanligt) och käkat lite ringde vi till Säffleborna angående Joakims nya misse. Tursamt fick vi hämta henne. Hon är så söt, namnet Gullan efter Hälgeserien passade utmärkt.
Åsa försökte mörda henne ett antal gånger, igår var en sån dag då jag inser vad skönt det ska bli för henne att flytta.
Hoppas skolan går bra, personligen ska jag försöka ta tag i de två böcker jag är ombedd att läsa.
Puss och kram
Linda

       


Kommentarer:
#1: Manny

Fy va söt hon e! Kommer hon bli långhårig? Söt som få var hon iaf...

2007-08-21 @ 16:23:53
#2: annica

åh, helt otroligt underbar!!! =) menar du att du var i säffle??( ..utan att säga hej! hihihi!)

2007-08-21 @ 18:26:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: