Hakuna Matata

2007-08-12
13:11:07

Gårdagen /L
Igår drog jag och Åsa till farmor.
Pappa var där och tvättade under taket.
Det ska målas om.
Jag försökte få honom att inse att han faktiskt börjar bli
gammal och kanske inte borde bete sig som 20 år längre -
till min glädje hade jag farmor på min sida.
 Min far har nämligen svårt att slappna av och så
 fort han är ledig ska han göra något -
han går även på medicin för högt blodtryck m.m.
Not so good.
Vi käkade lite pizza och lite kräftor.
Jag föredrog det senare och tog slut på allt. Hehe...
Åsa rände runt och njöt av friheten.
I september ska pappa och min syskon till Liseberg, jag bad om att få haka på då jag inte vet någon som verkar vilja följa med mig! Det blir väl 2 dagars så jag och Nina får väl dela hotellrum! Vi kommer bo på Avenyn vilket inte är helt fel! Hoppas bara jag kan följa med - man vet aldrig vad som dyker upp.
Anette plus bihang kom hem från Turkiet idag så det blir nog massa bad och kortspel de närmsta 2 veckorna - om vädret tillåter. Skönt!
Mår såååå bra nu när jag är ledig =D
En negativ sak har hänt förresten, min tvättmaskinstrumma har fastnat så den går inte att använda =( Attans.

Nu ska jag göra nytta!
Puss och kramar
Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: