Hakuna Matata

2007-08-25
18:34:24

Fia-besök! /S
Igår kom min X-kombo Sofia på besök. Det var så himla kul och ses igen, har inte träffat henne sedan hon flyttade ut ut kollektivet i juni 2006 och sedan dess har hon hunnit med en längre vistelse i Thailand, en spanskakurs i Spanien och ett halvår i Uppsala jobbandes på ett café.

Tobias var på avtackningsmiddag för sina faddrar så vi hade lägenheten för oss själva. Det blev lite drinkar och vin medans vi pratade både gamla minnen och framtid samt en uppdatering om vad som hänt sedan senast. Det var i alla fall hur roligt som helst att ses och jag kände vad mycket jag saknat att ha henne i närheten...!!
Hon stannade över natten så vi hann med lite mer prat över frukosten... Tack för en supertrevlig kväll, Fia!

Senare under dagen tog jag och Tobias bussen till Tornby. Vi gick och kikade i lite affärer men ingen av oss var på shoppinghumör så det enda vi kom hem med var matkassar.
Vi är båda ganska trötta idag så det blir nog en väldigt lugn kväll framför TV:n.

Igår fick jag även veta att Tobias föräldrar har köpt en sommarstuga PRECIS vid Vänern. SÅ himla roligt!! Det fanns flera sovrum och framför allt så fanns det en gäststuga....hihihi...gissa var vi kommer spendera soliga sommardagar nästa sommar :)

Hänt något i någon annans liv?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: