Hakuna Matata

2007-08-22
14:09:12

Äkta gaylove /L
image692
Igår såg vi filmen "Härmed förklarar jag er Chuck and Larry" med Adam Sandler och Kevin James (Kung av Queens). Båda två är brandmän och bästa vänner. Larry (James) är en ensamstående pappa sedan frun dött och Chuck (Sandler) är en eftertracktad ungkarl. När Larry vill göra sina barn till förmånstagare till sin livsförsäkring får han veta att han behöver en partner. När det inte finns en kvinna i närheten ställer Chuck upp. De måste sedan leva som ett homosexuellt par så inte deras bedrägeri upptäcks.
Jag tyckte den här filmen var jätterolig. Sandler som vanligtvis brukar ha sjuka miner och ljud för sig gjorde ingenting sånt vilket kändes helt underbart eftersom jag hatar det. Kevin James tycker jag är en av hollywoods just nu roligaste komediskådisar, speciellt sedan "Hitch" med Will Smith. Den är rolig och absolut sevärd.
Äntligen har det kommit en komedi värd att se efter en tid av öken på den fronten.
Linda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: