Hakuna Matata

2007-04-08
18:42:46

Påskhelgen är över /L

Nu börjar det kännas som att sommaren närmar sig... då är det dags att göra i ordning balkongen!
Skulle vilja ha ljuslyktor som kunde hänga lite mysigt där men jag vet inte hur jag skulle få till det.

Igår var vi på middag hos momor och sedan fick vi ett varsitt påskägg av mamma. hehe...
det växer man aldrig ifrån =)
Idag åkte vi till Vincent och spelade lite Xbox 360, han hade bara sånna där tråkiga spel som NHL och FIFA men jag dängde dem båda på straffar i NHL. Lite knäckta de var!!! =) Kändes jäkligt gott måste jag erkänna!
Just nu sitter Åsa och gnäller i sin korg här brevid mig, men jag ska inte ge efter. Jag måste nämligen låta Åsa agera hund lite... de tycker jag daltar för mycket med henne... svårt att ändra.

Nu är det snart dags för lasange.

Puss och kram
Linda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: