Hakuna Matata

2007-04-21
18:33:59

Open season /L
image479

Idag när J jobbade (-ar) så passade jag på att se "Open season" eller "Boog och Elliott - Vilda vänner" som den heter på svenska. Jag valde att se den engelsktalande varianten då jag tycker det är mycket roligare. Det är ju trots allt orginalet. Rösterna gjordes av Martin Lawrence och Ashton Kutcher, och de passade bra.
Filmen är inget "nytt", den påminner mycket om andra animerade filmer. Vänner mot alla odds, hur ska de klara sig bla bla bla... men den är faktiskt helt okej, t.o.m rolig i mellanåt. Har man inte sett den så why not?

Nu ska jag dra mig till moder som har renoverat sitt kök och vill att jag ska komma och se resultatet! Spännande!
Kram!
/L


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: