Hakuna Matata

2007-04-09
19:48:13

Hemska tågresa! /S
Fy vad jag blir irriterad på SJ ibland!
Idag var det dags att åka tillbaks till Linkan efter en ledig vecka hemma i karlstad. Under vår tågresa måste vi byta tåg i Katrineholm och det var här det började bli jobbigt då vi fick stå som packade sardiner på tåget! De tryckte verkligen in så mycket folk det bara gick, fanns inte plats för en enda person till när tåget 20 minuter försenat lämnade Katrineholm. Trots att jag och Tobias var bland de första att kliva på i Katrineholm så var det redan så fullt att vi fick stå upp. Det fick vi göra i 40 minuter tills vi kom fram till Norrköping då lite folk gick av!
Tycker det är dålig stil av SJ att sälja biljetter till fullpris och sedan inte ha sittplats till mer än hälften!!

Påsken firades hemma hos min syster. Blev ingen traditionell påskmat, istället blev det grillpremiär. Mycket gott!
Mamma och pappa är i fjällen och där var vädret bara bra.

imorgon ska jag på praktik, känner inte alls för det... men men, det är bara en dag så det får väl gå. Är ju skönt att träffa nya mentorn och klassen innan den långa VFU:n.

Nu ska jag packa upp min väska!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: