Hakuna Matata

2007-04-13
23:02:52

Hemmakväll med datorn :p /S
Ikväll har jag suttit själv hemma, hade tänkt ringa en kompis men det blev aldrig av efter att jag somnat en stund efter min shoppingrunda. Därför har jag spenderat kvällen i ensamhet och fördrivit tiden genom TV-tittande och bloggläsande.

På en av bloggarna hittade jag ett online IQ-test som Illustrerad Vetenskap ligger bakom; http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html

Eftersom jag var lite lätt uttråkad gjorde jag testet och fick faktiskt slutresultat 111 som tydligen är övernormalt... hihihi.... hör ni det... jag har ett övernormalt IQ!! Ska dock erkänna att jag inte hade en aning om många frågor men man kan ju alltid chansa då det finns svarsalternativ...

.... så.... någon som törs utmana mig?

Kommentarer:
#1: Pumba

Du är smartare än mig...

2007-04-14 @ 13:23:11
#2: Mamma

suck, jag fick bara 108 poäng

2007-04-15 @ 03:29:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: