Hakuna Matata

2007-04-27
17:38:26

Här kommer jag :) /S
Nu är det bara en halvtimme kvar tills jag ska åka med bussen till stan o sedan vidare med tåget till karlstad :)

Slutade tidigt idag efter att ha varit med på de enda 2 lektioner klassen hade idag så gick jag och köpte mina skor :))) Tyvärr fanns de bara i vitt men jag är nöjd ändå! Klassen var hemsk idag, lyssnade inte för fem öre på vikarien som var specialläraren på skolan. Man hamnar i en svår sits då man vill ryta ifrån, men samtidigt inte "sätta sig" över vikarien... svår att veta hur man ska agera ibland...

Men det känns ändå bra då det känns som att nästan alla gillar mig. Det är bara en kille som i stort sett totalt ignorerar min närvaro... jag tycker inte så jättebra om honom heller så det är svårt att försöka lära känna honom... men man måste ju försöka i alla fall. Nästa vecka är min mentor i alla fall tillbaks och jag tror att det kommer vara mycket lugnare då. Jag har även presenterat min tidningsidé för klassen och jag fick uppfattningen av att alla tyckte det skulle bli kul så vi får väl se om vi lyckas ro det här lilla projektet i land...

Imorgon ska jag upp till SUnne och hälsa på släkten, men jag räknar med att vi kan ses på söndag kväll om du har tid Linda? I call U...

Nu ska jag städa lite så inte Tobias inser vilken gris han verkligen bor med :P

kram på er

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: