Hakuna Matata

2007-04-12
10:43:27

Happy birthday to me... /S
japp, idag fyller lilla jag 21 år! Känns helt okej, vet inte varför men det känns bra att ha passerat 20års strecket av någon anledning då alla verkar tycka att man är så liten när man är 20.... 21 låter kanske lite äldre, eller?!

Det är fint väder men det spelar ingen större roll då jag ska spendera min födelsedag först med att städa lite i lägenheten, därefter fyra timmars seminarie i eftermiddag som följs av en tvättid mellan 17-22! Någonstans där emellan borde jag försöka plugga lite...
Eftersom Tobbe är i Karlstad får jag fira dagen utan honom. Ska dock gå ner till affären och kosta på mig en bakelse istället för en tårta :)
Så idag blir det inget firande, har bestämt mig för att fira mig själv imorgon istället med lite shopping, ska köpa skor och byxor. Ska bli kul då jag fått pengar av mamma och pappa till det så nu behöver man inte ha ångest över att man slösar pengar. Sedan fick jag 300 kr av tobias snälla familj i födelsedagspresent så jag ska leta efter något kul att lägga de pengarna på. Just nu funderar jag på ett uppslagsverk eller en pläd...

Idag fick jag en faktura från Telenor som jag fick mina 2 LG-telefoner ifrån. SJälvklart var den på mer än vad det var sagt så jag ringde dem. Efter en lång stunds väntan, diskuterande, väntan och diskuterande kom de fram till att det blivit fel, att jag skulle skickat tillbaks den ena men att de glömt berätta det. Så nu måste jag kräva tillbaks telefonen jag gav till syrran för att skicka tillbaka den. Tur att det löste sig i alla fall så jag slapp betala en massa för något jag aldrig beställt.

Nu ska jag städa lite innan det är dags att dra till skolan!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: