Hakuna Matata

2007-04-12
12:21:51

Grattis Sandra! /L
Grattis på födelsedagen Sandra!image461
Synd att du tvingas fira den själv =/ men vi får ta och fira oss båda i sommar (som vanligt) =)!

Igår tog jag en roadtrip till Gräsmark.
Först hämtade jag Sandra J och hennes son, jag hittade inte till Kron.centrum så jag var 20 minuter för sen....
så duktig är jag på Karlstad! =/ hehe...
Sen körde jag och körde tills vi äntligen var framme vid Sandra P:s hus!
Oj vilket hus det var... hennes gubbe är snickare så han har gjort det till en timmerstuga...
De hade jacuzzi och allt var så fiiint. Kände mig en aning avundsjuk vill jag lova!
Inte nog med det så bjöd hon på tre rätters vilket satte en väldigt hög ribba när jag ska ha bjudningen hemma hos mig! Men jag har övertalat Jason att laga åt mig... =) Lite fusk men jag vill ju att mina gäster ska kunna äta maten.

Nu ska jag nog vårstäda min balkong om jag får ork till det.

Puss och kram
Linda

Ps. Ni vet ju att allt möjligt sjukt händer mig när jag går ut men idag behövde jag inte ens lämna mitt eget hem! Det plingade en gammal kärring på dörren, när vi inte öppnade (för det gör vi aldrig för främlingar) så ryckte hon i dörren ? ? ? Hoppas hon gick fel och skulle till grannen. Ds.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: