Hakuna Matata

2007-04-16
19:38:35

Design /L
Ja, duger den här layouten då?
Tycker själv att denna känns bäst. Gillar svart/vitt.

Idag var det min första dag på 5 veckors VFU. Kände inte alls för att åka dit i morse men när jag kom dit så tyckte jag det var jättekul, det är väl så jag vet att jag har valt rätt.
Fick idag veta att jag kommer arbeta veckorna 29-32 på städtjänst, ringde sedan till KBAB och sa att de kunde höra av sig om de hade några andra veckor lediga. Tror inte att de kommer höra av sig, jag har iaf ett jobb i sommar.
Jag och Jay har ju tänkt åka utomlands men å andra sidan kanske det inte blir något då han precis fått ett fast jobb så ledighet är det väl inte tal om ännu. Jaja, den som väntar på något gott! =)

image474

Blir det någon cykelsemester för er då S och T?
Har du funderat mer på vår roadtrip Sandra. Jag som är så snål tänkte att vi kunde åka och åka för att se allt möjligt kul och sova i bilen men frågan är om vi skulle klara det... haha =) Mariebergsköpcentra då?
På tal om köpcentrum så skulle jag vilja åka till Charlottenbergs, är det någon som varit där? Är det bra eller?
Usch och fy vad trött man blir efter en dag i skolan (ändå har jag väldigt lugna barn), kommer det vara så här när man arbetar också eller är jag bara ovan....?

Nu ska jag hoppa ner brevid Jason i soffan!

Puss och kram
Linda

Ps. VIKTIGT!
Jag var och "shoppade" förut! Fick mig 2 par byxor och ett linne för 280 kronor! Shit vad billigt =)) Vilka fynd. Plus att mamma köpte mig ett linne också! Hihi! Fin fint! Ds.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: