Hakuna Matata

2007-04-23
22:07:25

Blogg /L
Vilken header är bäst?
Den i färg eller den nu?image489
Jag kommer förmodligen aldrig sluta ändra... =)
tycker att du Sandy ska sätta igång med photoshop lite nu!

Idag var första dagen på andra veckan av min VFU!
Gick som vanligt skitbra! Vad annars? =P
Känner mig förvånansvärt pigg, trots att det är måndag och jag gick extra länge idag... hm... =)
skönt det!
Mr Jay jobbar till 23, men han tog cykeln idag så jag behöver inte hämta honom.
Imorgon ska jag tvätta mattor, låter jäkligt kul och J ska se på Hammarby matchen på tv. YEAH.
Han skriker så mycket, så egentligen är det skönt att gå hemmifrån =D
På lördag åker min handledare till Rom, vilket innebär att jag kommer vara själv med en vikarie. Men jag som nu vet hur allt kommer gå till kommer ju ha huvudansvaret automatiskt, men vad gör det. Det är kul att vara den som styr och få leka riktig lärare =)
Egentligen hade de kunnat ta mig som vikarie istället men å andra sidan är jag ju "gratis" så då får de två lärare till priset av en. Äsch!
Hade ATP idag, fy fasiken vilket jobb. Schemaläggning och inventarie stod på listan, det är mer jobb än vad man tror. Nej, jag kommer nog försöka flyta med strömmen lite när jag kommer ut ;D

God natt!
Kram kram
Linda

Kommentarer:
#1: Manny

Jag tror jag föredrar den här layouten, passar i färg till resten av sidan :)

Vad är det med Jason...cykla?????? börjar han bki nojig?

2007-04-24 @ 15:07:53
#2: Pumba

Då behåller vi den ett tag till =))

2007-04-24 @ 21:22:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: