Hakuna Matata

2006-09-20
08:05:37

Sjukligt värre... /L
Sjukligt värre... /LMorn!
Ja, det är väl typiskt. Nu har jag gått och blivit förkyld.
Känner mig stressad över min situation eftersom jag har tenta på fredag och min nya kurs börjar på måndag så jag har inte tid att vara sjuk. Kör med honung-te och halstabletter plus panodil-kuren.
Var dum nog att ge mig ut på shoppingtur igår med mamma och mormor när jag egentligen haed behövt ligga till sängs... jaja, bra att vara efterklok. Jag har turen iaf att vara ledig tis-tors så jag mår förhoppningsvis bra snart....

Tack för tipset Sandra, måste jag kolla in... har haft sån tur att när jag igår och idag satte på MTV så var de första jag såg Red hot chili peppers videor. Jag tror det är ett bra tecken! =D

See you later...
Puss och kram
Linda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: