Hakuna Matata

2006-09-17
13:28:24

Reunion of the buppgrupp! //S
Igår hade jag tänkt plugga en massa hela dagen, men det gick halvbra, jag fick en hel del gjort under förmiddagen men efter middagen var jag jättetrött och det kändes mest ansträngande att Ludde och Joss skulle komma.
Tog en halvtimmes tupplur för att förbereda mig på en social kväll.

Joss kom vid halv 9, så vi mötte upp Ludde vid centrum där vi köpte lite smått och gott. Hem igen och laddade upp för en slöis kväll. Det blev lite prat och mycket "Kvarteret Skatan", den underbara svenska komediserien som Joss hade med på DVD. Kvällens underbara citat ur serien "- Se mig, jag är naken och sårbar..."

De gick strax efter halv 2 och vi kom alla fram till att det var för länge sedan vi senast sågs. Efter det blev det en snabbkoll av mailen, upptäcker att jag fått mail från SOfia som är i Spanien, så då var jag självklart tvungen att svara på det innan jag somnade.
Klockan hann bli halv 3 innan jag släckte lampan för att sova, så i förmiddags var jag nog en ganska tråkig barnvakt, som tur var så var båda barnen på bra humör och ville vara ute hela tiden så jag kunde ta det lite lugnt på en parkbänk medan de lekte.

Idag ska jag försöka plugga lite mer, sedan tänkte jag försöka mig på att laga lite Nasi goreng, är ju så gott! Hoppas även på att få mail under dagen från min VFU-mentor eftersom jag ska på VFU på tis-onsdag och har fortfarande inte hört något från henne eller den andra tjejen som jag ska gå med. Och om energin räcker till så blir det även en joggingtur.

Har bestämt mig till 75% att jag kommer till karlstad denna torsdag, tro det eller ej men jag kanske ska åka TÅG!! Omjag gör det kan jag nämligen vara i karlstad redan klockan 16.30 på torsdag. Om jag ballar ur blir det istället en lång bussresa och jag kommer klockan 23.00 torsdag kväll.

Men men vi får väl se vad det blir...


(Linda saknar dina inlägg i bloggen!! What's going on in your life?)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: