Hakuna Matata

2006-09-09
21:24:39

Mike Watt... /L

Igår Sandy hem. Såg henne en stund på fredagkvällen, vi spenderade den genom att prata om allt mellan himmel och jord plus att hon lät mig lyssna på lite Chili Peppers låtar som jag trodde jag hade men som jag inte hade! Fixat det nu...
Kollade även upp förbandet... Mike Watt & The Missingmen... Jag vet inte vad det är för några men de såg gamla ut på korten... de såg ut som nåt vi kommer gilla iaf =D
Är man förband för Chili Peppers så är man antagligen rätt okej iaf.

Idag har jag städat min lägenhet. Hade inget att göra och det såg för jävligt ut!
Jason jobbar som vanligt, han slutar väl runt 23 så jag är ensam ett tag till, men de är rätt skönt också, så jag ska inte klaga.

Har laddat hem en del nya låtar som Sandra tipsa mig om igår, härliga och lugna låtar, som jag lyssnar på nu. Tänkte förut att jag skulle lyssna igenom ALLA Red Hot Chili Peppers album så jag har hört alla låtar iaf.... när jag ansåg att jag inte orkade söka efter fler album var jag uppe i 186 låtar så då räckte det. Jag tycker att de tre senaste är bäst ändå.

Nu ska jag luta mig tillbaka och lyssna på muuuusic.... mmm....

Kram!
/Linda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: