Hakuna Matata

2006-09-18
22:17:26

Lite tips..igen! //S
Ja, alla har ju inte turen att få gå på Red Hot CHilipeppers konsert i december, men då kan jag tipsa om att det denna fredag den 22 september klockan 21.30 sänds en livekonsert med just dem i programmet Musikbyrån i någon av SVT- kanalerna!!

Om jag har möjlighet ska jag definitivt se den... som en uppladdning inför vad som komma skall =D


Mitt andra tips är länktips till www.resdagboken.com det är en sida för alla resenärer eller de som drömmer om att läsa. Man kan läsa dagboksinlägg och bilder från svenskar som befinner sig på alla möjliga platser i världen. Det kan vara ganska kul att sitta och läsa ibland i brist på annan sysselsättning. Jag brukar bland annat läsa min X-kombos Sofias inlägg som för tillfället bor i Spanien. Tycker dock inte hon är så flitig i sitt skrivande som jag önskar =P

Vi ses på torsdag allihop!

Kommentarer:
#1: Manny

Menar givetvis "...drömmer om att RESA."

2006-09-18 @ 22:18:33
#2: Sofia

Hola chica!

Anledningen till att jag inte skriver sa ofta ar att jag har ganska kass tillgang till internet och att jag trodde att folk kanske tyckte det va jobbigt att fa massa mail fran resedagboken dar det star att jag har gjort ett nytt inlagg....men sa verkar fallet inte vara da alltsa.......Kanske battrar pa mig da! Kram S

2006-09-19 @ 17:54:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: