Hakuna Matata

2006-09-06
21:41:31

Längtar efter fredag... //S

Den här dagen har gått ganska obemärkt förbi, har inte gjort någonting vettigt förutom att plasta in alla mina kursböcker. Tro det eller ej men jag VILLE faktiskt ut och springa men samtidigt vill jag inte tvätta håret 2 dagar i rad så det fick vara. Hoppas att jag kommer orka med det imorgon efter seminariet.

Ja som sagt hoppas jag på en joggingtur under morgondagen, ska tvätta... har i stort sett inga rena kläder kvar då alla tvättider varit uppbokade!! Sedan ska jag packa ryggsäcken för att på fredag klockan 11.30 äntligen åka till Karlstad.
Känner jag mig själv rätt kommer jag vara på dåligt humör imorgon för att jag inte bokade en bussbiljett till morgondagen,men jag vet att det är bättre att vänta till fredagen egentligen.

Pratade med Tobias förut, självklart hade han fått jättedåliga tågbiljetter hem så han kommer inte vara i Karlstad förrän klockan 23.50!! Men men... finns inget att göra åt saken, då får jag väl passa på att umgås med alla andra.

Nu ska jag se klart Las Vegas!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: