Hakuna Matata

2006-09-11
22:21:39

Lååång tid innan hemresa? //S
Har nu studerat min almanacka efter att ha pratat med Tobias och har insett att det nog dröjer närmare två månader innan jag kommer hem kanske. Tobias kommer nog inte hit förrän den 6 oktober, och efter det har jag lite grejer på gång i skolan fram tills dess att kursen slutar... so bye bye....!
Nädå, känner jag mig själv rätt så kommer jag inte klara av att stanna i Linköping i två månader i sträck... det blir lite för påfrestande att inte komma ifrån mitt kollektiv på så lång tid.

Så förmodligen kan ni förvänta er mitt bästa besök redan om 3 veckor alltså helgen 6-8 oktober, måste ju ladda om batterierna innan det veckorna efter den helfen är dags för tentaplugg!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: