Hakuna Matata

2006-09-01
15:30:51

Invigning av skor! //S
Imorse invigde jag mina nya gympadojor! Jag gick upp någorlunda tidigt, åt en banan och trampade iväg på cykeln till Lambohovs elljusspår. Jag kan tala om att jag fick andnöd efter ca 200m! Resten av banan fick det bli spronga 2-3 stolpar, gå en, springa 2-3 stolpar gå en o.s.v.!
Men jag kom runt, och det är det som är huvudsaken.
Mina skor fick klart godkänt!

Väl hemma igen var jag så duktig att jag åt havregrynsgröt till frukost!! Visserligen med ganska mycket sylt till men ändå!

Resten av dagen har jag dock varit mindre produktiv, men det hör inte hit!

På söndag har jag tänkt ge mig ut på nästa runda.... får väl se hur det går!

Ikväll kommer TObias äntligen hem!! Till karlstad alltså, men djag är glad ändå för det innebär att jag åtminstone kan prata med honom i telefon, något jag inte kunnat göra på ett tag nu. har istället fått lyssna på en dansk tant som talar om att han inte kan nås för tillfället...NÄHÄ! Men som sagt nu är han tillbaks i Sverige och om ett par timmar i Karlstad.

Puss på er...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: