Hakuna Matata

2006-10-19
10:36:16

Tenta 1 avklarad! /S
Idag hade jag alltså den första av mina två tentor i denna kurs! Jag blev fruktansvärt förvånad över hur simpel den var. Jag är dock inte 100%säker på att jag klarade den och vill inte spekulera i det. Men den var faktiskt ganska simpel, men det beror ju mycket på hur de sedan bedömmer svaren.
Fick även hemtentan idag och blev överlycklig då det känns som att jag skulle kunna bli klar med den redan under helgen kanske. Jag har visserligen inte ens börjat men den skulle var max 10 sidor vilket för mig innebär 8-10 sidor, och den ska handla om hur vi tror att det vi lärt oss under kursen kan vara av vikt i för oss som blivande lärare, detta ska kopplas till VFU:n. Det känns inte som att det bör vara alltför svårt, så senast tisdag räknar jag nu med att komma till Karlstad. Jag är motiverad till max att bli klar så fort som möjligt då jag verkligen är i behov av lite lov innan nästa kurs drar igång.

Idag ska jag nog bara vila och samla energi inför skrivandet, samt städa lägenheten. Imorgon är det praktik så då räknar jag inte med att jag kommer orka med att skriva något. Men på lördag, då jäklar!

Idag ska jag ringa killen med lägenheten så jag kan gå och kolla på den någon dag, och bestämma mig för att tacka jag eller nej till erbjudandet.

Hej så länge!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: