Hakuna Matata

2006-10-19
20:05:51

Sista dagen för samhällskunskap /L
Sista dagen för samhällskunskap /LIgår fick mamma och jag för oss att vi skulle sortera allt i min klädkammare för att kolla vad jag kan sälja på tradera.com. Jag fick ihop hela 100 föremål/paket. Jag la ihop vissa serier och så. Nu såg jag att jag hade fått några bud i alla fall, men det var en som ville köpa 1 bok utav ett paket som jag satt ihop. Jag vet inte om jag ska orka krångla med det?
Paketet var 3 barnböcker för 15 kronor och jag tycker att det blir så krångligt för så lite pengar. Då måste jag leta upp den bland alla saker. Usch.

Idag var vi på fullmäktige. Vilken skit.
Vi var bara 3 i klassen som orkade vänta 2 timmar på att det skulle börja. När vi kommer dit så varade det bra i 30 min!!!! Tyckte synd om Sandra som skulle ända till Sunne och var tvungen och vänta 1,5 tim på tåget!
Jag blir även sur för att alla som sitter i fullmäktige får 500 kronor för varje möte. Detta mötet varade alltså i 30 min. Det ENDA de gjorde var att säga "Ja" till "Ska vi skicka vidare ärendet till hmhm-nämnden". Detta betalar vi skattebetalare flera tusen för!!! De kunde bara ha skickat iväg ärendena! Efteråt fick de fika också för det hårda slitet. SKITPOLITIK säger jag bara!

Nu är jag trött!

Puss och kram
/Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: