Hakuna Matata

2006-10-30
18:46:29

Lägenheten sedd. //S
Nu har jag varit och tittat på lägenheten jag vill ha. Den ligger på andra våningen, och enligt han som bor där nu hör man aldrig något från grannarna. Den var nytapetserad med neutrala tapeter så det var fräscht! Det var bara golvet som var väldigt slitet, men det kan man ju täcka med mattor!

Det fanns både kyl och frys och ugn. Det negativa med lägenheten var att det nästan inte fanns några förvaringsmöjligheter i köket! Fanns knappt någonstans att ställa tallrikarna, men det kan man ju skaffa något skåp till.

Jag tyckte lägenheten var så pass bra att jag tackade ja till erbjudandet, så imorgon ska jag ringa bostadsbolaget och kolla om jag får skriva kontrakt eller om någon annan ville ha den. Om jag ville fick jag flytta in redan 1januari :) Men det gör jag nog inte eftersom jag måste betala hyra här också, men vem vet de kanske vill att jag flyttar i januari så att de kan få någon ny inneboende som börjar på vårterminen.

Hoppas, hoppas, hoppas!!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: