Hakuna Matata

2006-10-12
10:12:06

I did it!!! /S
Nu har jag lämnat intresseanmälan på lägenheten! Det gåt ju fortfarande att ta tillbaka det men jag har nästan bestämt mig. Jag tvekar fortfarande lite med det beror som sagt på att jag inte vet om Tobias kommer flytta hit, men samtidigt vet han ju inte det själv heller och jag kan ju inte rätta mig efter honom! Om det skulle vara så att han flyttar hit så är det ju trots allt lättare att hitta en 2:a än en 1:a, och medan man letar skulle vi ju ändå ha någonstans att bo.

Har även kollat upp med bostadsbidrag och den preliminära uträkningen visade att jag skulle få 500kr i bidrag, vilket innebär att hyran för 1:an jämfört med vad jag betalar nu bara blir 76 kronor dyrare.

Så nu är det bara att vänta någon vecka och se vad som händer... om jag nu inte backar ur i sista stund men det tror jag inte.

Nu ska jag plugga lite =(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: