Hakuna Matata

2006-10-21
22:26:20

Here I come! /S
Herre min Gud...! Min hjärna är nu helt tom... det enda som är där är nu en lätt dunkande huvudvärk. Men jag gjorde det. Jag har nu skrivit klart min 13 sidor långa examinationsuppgift som inte skall vara inne förrän den 27/10. Jag hoppas den blir godkänd, uppgiften var lite diffus och det fanns flera tolkningar egentligen, men jag har gjort mitt bästa så då måste man ju vara nöjd.

I och med att jag är färdig med examinationsuppgiften, samt har gjort min komplettering på uppgiften jag var underkänd i så kan jag nu åka till Karlstad.
Så imorgon klockan 16.36 kommer jag inrullandes med tåget till Karlstad Centralstation och stannar ända tills nästa söndag.... UNDERBART... får ett litet break innan nästa kurs kör igång den 30:e. Och Tobias kommer inte förrän till helgen så nu ska jag passa på att träffa alla i lugn och ro...

Nu är ska jag beställa kurslitteratur och sedan ska jag soooova...mmm...!

Natti natt på er, ses snart!

Kommentar:
#1: Sofia

Aaaa, jag lantar efter dig!!!!

(vad duktig du har varit! =)

Kram S

2006-10-29 @ 21:50:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: