Hakuna Matata

2006-10-12
10:53:02

Härliga liv! /L

Morn!
Ja, nu har min dator fått virus så den krånglar en hel del. Jag kan till exempel inte få upp vår blogg sida så jag måste logga in för att se om det står något nytt. Härligt!

Idag vaknade jag av att min mobil ringde, det var dolt nummer men jag svarade ändå =P
Det var Skogsbackeskolan som undrade om jag kunde jobba idag. Jag står inte ens uppskriven på deras vikarielista men de hade tydligen frågat Rudsskolan efter någon och då hade de sagt mig =D
Tyvärr så kunde jag givetvis inte jobba eftersom jag måste göra intervjun med Anette idag till mitt examinationsarbete som ska vara färdigt nästa vecka. Sandra (min arbetspartner) är i skolan och arbetar med ett annat projekt nu på morgonen och hon bor i Sunne, då känns det lite taskigt att ställa in när vi har bestämt att träffas.
Men det hade varit skönt att få in lite pengar. Det är typiskt att de ska ringa när jag inte kan!

I natt hade jag en så sjuk dröm. Jag drömde att jag var på rymmen med Prison Break-gänget. Vi var dock inte på rymmen ifrån fängelset utan det var bovar som jagade oss. Jaja, det var kul i alla fall.


Nu ska jag duscha!

Puss och kram

/Linda


Kommentar:
#1: Rob

Prison break är ju sjukt bra!!

2006-10-14 @ 17:19:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: