Hakuna Matata

2006-10-11
15:25:48

Hallå i rutan! /L
Tjoho!
Goda nyheter, tror jag, igår skickade Jason en ansökan om kock i Branäs. IDAG ringde de, tror det eller ej, och ville att han skulle komma på intervju nästa vecka. Så med lite tur har han jobb över vintern i alla fall!

Ja, måste uppdatera mina senast sedda filmer!

The brek-up:
"Romantisk" komedi. Okej! Jason tyckte den var överddriven men för mig funkade det. Ibland är det kul med sådant också. Vi skrattade mest åt det man kände igen sig i. Vi kände igen oss KRAFTIGT i disk-scenen. Kul.


Rika vänner:
Ännu en Jennifer Aniston film. Inte så rolig. Fattar fortfarande inte riktigt syftet med den. Hm... inget att se typ ? Hade väl högre förväntningar.



Vilddjuren:
Rolig barnfilm. En blanding av Madagaskar och Hitta Nemo. Vissa scener var roliga men du ser den en gång och inget mer.


Nu ska jag ut och gå!!! Därru Sandra =P

Puss och Kram
/Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: