Hakuna Matata

2006-10-10
11:02:13

Funkar inte! //S
Idag kom jag underfund med något som förra året tog mig ett halvår att inse. Jag behöver rutiner, när jag bara har 2 lektioner i veckan så funkar inte de övriga 3 dagarna särskilt bra. Allra främst måste jag ändra mina sovrutiner. Har jag egen läsning dagen efter så lägger jag mig vid 00-01 och går upp vid 10 dagen efter. Men nu har jag bestämt att skärpa till de där tiderna inför nästa kurs.

Idag har jag en sån där "ledig" dag. Hade tänkt åka ut till Ikanohuset på morgonen och kolla lite kläder, men var alldeles för trött för det när jag vaknade + att vädret var så himla trist så jag stannade hemma istället. Beroende på hur mycket plugg jag hinner med idag kanske man kan hinna åka ut till Ikanohuset imorgon istället.

För övrigt har jag inget nytt att berätta mitt stillsamma liv lunkar på. Har kommit ifrån joggingen lite men det får vara okej med tanke på att jag har tenta nästa fredag och en massa annat plugg!

Hej så länge!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: