Hakuna Matata

2006-10-27
22:35:26

Förlåt Sandra /L
En blondin ropar efter sin pojkvän:
Var snäll och kom hit och hjälp mig. Jag har ett helfräckt pussel som jag ska lägga. Men jag vet inte hur jag ska börja.
Hennes pojkvän frågar: Vad ska det föreställa när det är färdigt?
Blondinen svarar: Enligt bilden på kartongen ska det bli en tiger. Pojkvännen bestämmer sig för att gå bort och hjälpa henne. Blondinen visar honom vart hon har alla bitarna utspridda på ett bord.
Han granskar bitarna en stund, tittar därefter på kartongen och vänder sig sedan mot sin flickvän blondinen och säger:
För det första, hur vi än går tillväga så kan vi inte få ihop dessa bitar till något som skulle kunna likna en tiger.
För det andra, jag råder dig till att slappna av.
Vi tar en kopp kaffe,... sedan kan vi lägga tillbaka alla frostflingor i kartongen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: