Hakuna Matata

2006-10-11
20:05:31

Beslutsångest!!! /S
Nu har jag gått och funderat på den där lägenheten hela eftermiddagen och kvällen men jag blir bara mer och mer förvirrad!!!

Det som talar för att jag ska ta lägenheten är att jag verkligen vill bo själv känns det som och att jag ändå tänkt skaffa en lägenhet efter vårterminen, men då kanske jag inte hittar en lika bra lägenhet som denna.

Det som talar emot allra mest är om Tobias börjar plugga här nästa hösttermin och jag då har tagit den här ettan för i samma ögonblick jag skriver på kontraktet så förlorar jag ju mina köpoäng och får börja om på noll igen. Flyttar Tobias hit vill vi ju självklart bo i en 2:a.

Så det är det här jag står och väger mellan!

Lägenheten har inte heller någon frys men jag har kollat lite och det finns ju begagnade att köpa eller en helt ny för runt 2000kr.

Den enda som jag diskuterat saken med som inte verkar helt positiv var Tobias men han var nyvaken så jag vet inte om det var själva lägenheten eller att prata över huvudtaget just då som han var mest negativ till??!

Hm... får väl fundera på saken någon dag....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: