Hakuna Matata

2006-10-18
22:43:53

2,5 månad kvar av 2006! //S
Har precis insett något... båda mina systrar har under år 2006 varit med om två positiva stora händelser... innebär det något att det kommer hända systrarna Söderqvist något under år 2006, att det liksom är ödet?
I så fall står jag på tur... undrar om det är positivt... eller tänk om vi Söderqvistare  har fått nog med bra saker under år 2006... och jag är sist lämnad till att knäckas totalt genom världens värsta grej.. GAH!!!

Hm... vad skall hända... handlar det om något positivt kan det kanske handla om eget boende... eller kanske till och med eget boende med Tobias...? Eller kanske får jag på något sätt äntligen en liten Fransk bulldog...?
Men det kan ju också vara något fruktansvärt kvar att hända åt sladdbarnet av syskonen Söderqvist...??! Jag kanske blir brutalt dumpad av Tobias när han muckar och inser att han hållt fast vid mig för länge???! Eller kanske klarar jag inte mina tentor och hela mitt studieliv kollapsar och jag inte kan bli lärare...??
Kanske slutar det med en tågolycka och alla mina onda aningar om tågresor verkligen är sanna??

<--Är det det här jag får..?

Eller det här ? --->

Shit.... 2,5 månad kvar....det återstår väl att se vad som ska hända... men jag ska tala om att jag på allvar blev riktigt nervös när jag kom till denna insikt!

Kommentarer:
#1: Pumba

Du är ju sjuk!

2006-10-19 @ 01:12:00
#2: Anonym

lugna ner dig!!!!!

2006-10-19 @ 07:06:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: