Hakuna Matata

2006-11-01
11:31:59

Snön snön snön!!! /L
Snön snön snön!!! /LIgår kom första snön!
Jag, som hade suttit inne, hade inte märkt någonting, så när jag gick ut vid 21 tiden blev jag överraskad av snön!
Jag kom på mig själv skutta på väg till bilen! Mysigt! =)
Jason var också glad, vi hoppades bara att det skulle ligga kvar och inte bli slask för det är inge kul!
Så Sandra, vi kanske inte tycker riktigt lika om snön =P
Snön innebär december -> Red hot chili peppers -> Jul -> Paket! Massa skojs!!! =D Plus att jag äntligen får använda mina nya mycket fynd - kängor!

Igår skyndade jag mig hem till Desperate housewives! Vilket härligt lååångt avsnitt. Mycket hände och sånt gillar jag! Nu måste jag bara vänta så länge på att se vad som hänt. Jag tröstar mig med Greys anatomy som börjar, nästa vecka? =)

Ja, nu har jag fått iväg några traderaköpares paket. Jag rekommenderar INTE att lägga upp massa varor på en och samma gång. OCH skriv för guds skull hur du vill ha betalt I auktionen! J*vlar vilka människor det finns.... säger jag bara!

Nu ska jag göra mig reda för skolan. Har Margatheta Ullström nu... tänk på mig Sandra!

Puss och kram
Linda 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: