Hakuna Matata

2006-11-11
14:05:55

Jul, jul, strålande jul...! /S
Harn studerat mitt schema noggrant och börjat planera för när jag ska ta mig hem. Då sista veckan i skolan handlar om att bearbeta en skriven kursuppgift på egen hand så har jag nu övertalat min syster Therese att hälsa på mig den 16 december så att jag kan åka bil med henne till Karlstad redan den 17 december.... detta innebär att jag får 3 veckors jullov.... SÅ UNDERBART!!!!!!!!

Nu börjar även jag se fram emot julen. För det första ska jag ju hem nästa helg  och sen är det inte långt kvar till den efterlängtade RHCP- konserten. Och efter konserten åker jag tillbaks till Linkan för att gå på ett seminarie och träffas för grupparbete. Sedan 3 dagar efter att jag kommit tillbaks kommer alltså syster yster och hälsar på, och på söndagen drar vi hem till Karlstad i TRE VECKOR!!!

Kommentar:
#1: Anonym

16 december!!!! Halla...jag kommer hem den 17! Och da aker du ivag....Vad ar det for stil!...;) Kram S

2006-11-16 @ 13:20:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: