Hakuna Matata

2006-11-17
12:04:35

Fredag, Sandra, Gratulationer
Fredag!!
Idag ska jag träffa min handledare och prata om min uppgift!
Jag har tänkt att ta med barnen till museumet, de har ett stort historiatema just nu och då kan det vara smart att visa dem hur man arbetar på ett museum. Om inte det går ska jag försöka få tag i någon på Kroppkärrskyrkan så kanske de kan visa oss hur man arbetar/ vilka som arbetar i en kyrka.
Senare idag ska jag möta SANDY girl! på stan, kolla in lite julisar till mamma och Joakim kanske.
Beställde Jasons julklapp igår, uuuhh... han kommer nog bli glad! Annars....
Nästa vecka är det tenta, jag kan ingenting, det går inte att få in 400 sidor historia på 4 veckor vill jag tala om. Alldeles för kort tid på oss att plugga. Så många frågetecken!
Nu måste jag göra mig klar.

Glöm inte Idol ikväll, mysigt i fredags mörkret!

Puss och kram
Linda

Ps. Grattis gumman, hoppas du får det i slutbetyg också, det förtjänar du! Ds.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: