Hakuna Matata

2006-05-13
10:03:09

Tidig morgon /L
Tidig morgon /LGod morgon!
Idag gick jag upp tidigt, vaknade av väckarklockan 7.30 när Jason skulle upp och arbeta =) Skönt att veta att man inte behöver gå upp när man ser den andra göra det... hehe..

Solen skiner förvånansvärt idag! Jag trodde inte det eftersom det förespås fult väder! Tur är väl detta, jag klagar då inte =)

Ikväll kanske jag ska på fest, jag har inte bestämt mig ännu. Det är en i klassen som fyller år. Gammal =P Hela 26 år, jag tyckte mina ynka 20 år var mycket... =)

Tänkte jag skulle plocka iordning lite idag. Jason nämne snabbt att det såg skitit ut här hemma innan han for! Då kände jag att då kan ju han ta och städa men det lär inte hända eftersom han jobbar de närmsta dagarna... så det får väl bli jag!

Ha en strålande dag!

/Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: