Hakuna Matata

2006-05-26
23:22:00

Sleten! /L
Idag gick jag upp klockan sju! Även fast jag är "ledig"! Kände mig riktigt duktig.
Anledningen var den att jag skulle vara på bibblan klockan åtta när det öppnade idag. Jag tog bilen och det var lite lätt pinsamt eftersom den låter förfärligt. Som tur var, var det nästan ingen där idag av någon anledning så det var typ bara tre personer som såg mig =D

Jag satt iaf ifrån 8-13-30 Nonstop! Kände mig riktigt duktig. Det tragiska är att jag ännu inte är färdig, men det blir arbeta hela helgen! 13.30 hade jag sån huvudvärk att jag var tvungen att avsluta, så jag åkte hem och somnade...hehe... vaknade 18.30... gissar på att det blir en lååång natt! =)

Nu ska jag återgå till livet...

Höres!
Puss och Kram
/Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: