Hakuna Matata

2006-05-03
11:41:29

Grattis på födelsedagen till mig själv /L
Happy20 hela år!
Idag är försvinner jag in i vuxen världen! No more teenyears! 
Jag känner mig faktiskt lite gammal, jag är inte längre tonåring, och kan inte heller längre skylla på min ungdom vid felsteg =P Jag kommer sakna den tiden... 
men nu kan jag äntligen stå på mina egna ben! Jag behöver inte längre be om hjälp vid alkohol-frågan! Jag kan gå själv och handla hur mycket som helst, alldeles själv! Nu dricker jag typ tre gånger om året men ändå, jag behöver aldrig mer böna och be! 

Hittills är jag inte så väldigt glad över min födelsedag, jag har inte fått ett enda grattis! Min så kallade sambo ligger och sover, vilket innebär att jag har inte fått min födelsedagsfrukost som mamma har gett mig i alla år! Så här sitter jag och tycker synd om mig själv, ingenting på mobilen heller och klockan är redan 11.32! Min bästis har inte ens hört av sig! =/ 
Sen så är jag sjuk också, men som tur är känner jag mig rätt så bra idag, ingen feber! Men det är väl typiskt.
Nu väntar jag på att min telefon ska gå i ett..! Och klockan ett när posten kommer ska jag kolla efter födelsedagskort! Men jag kommer säkert inte få något, den enda jag kan tänkas få ifrån är mina småsyskon och det har jag redan fått (har iaf fått ett =)
Det är det här som är tråkigt med att bli vuxen, man blir inte firad på samma sätt längre. Folk glömmer bort en... jag är en person som inte gillar att bli bortglömd! =]

klockan 18.00 ska min mormor, mamma, bror, Anette med familj komma, så då blir det tårta! Smaskens! =) Och förhoppningsvis mer presenter, men min sambo och mamma har inte lyckas hålla sig så dem har jag ju redan fått ifrån, ingen själv disciplin alls  =)

Grattis Linda!

/ 20-åriga-Linda

Ps. Sandra, jag vet vad min favorit Red Hot Chili Peppers låt är nu! Otherside! Kanske var den du sa? Ds.

Kommentar:
#1: Mamma

Hurra! Hurra! Hurra! Grattis gumman min på 20- års dagen... Tårtan är klar!! Tänk att det är sååå länge sedan du kom till världen lilla vännen? Kommer ihåg den dagen som om den vore idag... Vilken glädje det var! Du är min stora stolthet... Fast du ordnat några gråa hår!! Hoppas din födelsedags present kommer hålla många mil till?? Sköt om Fjodor!! *L* Kommer snart!! Pussar o Kramar din stolta MAMMA

2006-05-03 @ 16:23:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: