Hakuna Matata

2006-05-16
19:59:39

Dåligt Manny! /L
=P
Ja, Sandra hon klagar på mig minsann över mitt dåliga skrivande här på bloggen! Men nu tycker jag allt att Sandra har blivit lite slapp i fingrarna!? Var är inläggen? =P

Idag har jag glada nyheter!
För det första så har jag äntligen fått reda på vad jag ska göra så jag får godkänt i förra kursen. Jag ska svara på fem frågor om en bok vi läste där. Jag måste nog läsa den igen eftersom jag inte kommer ihåg någonting.
Det andra är att jag även fått reda på att jag fortfarande har en chans att få VG i kursen, de sätter nämligen betyg sen efter att jag lämnat in min rest, och är min uppsatts jag skrev VG kommer jag antagligen få det! Vilket jag hoppas, det är skönt att veta att jag fortfarande har en chans iaf.

Nu kommer det mest poistiva av det positiva!!! Jag ska jobba på torsdag!!!!
Jag ska vikariera på min VFU plats, vilket förmodligen innebär att jag gjorde lite bra ifrån mig, de hörde trots allt av sig till mig! =) Jag ska ha syslöjdslektioner, så jag hoppas det ska gå bra men det tror jag nog! Det är bara såååå skönt att få jobba lite! Och på väldigt väldigt länge få en liten liten lön =P Jippi!!!

Puss och kramar

/En väldigt glad Linda

Kommentar:
#1: Manny

Lycka till med vikariatet imorgon!!

2006-05-17 @ 15:07:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: