Hakuna Matata

2006-03-12
10:55:26

Vilt party hela natten! /L
Godmorgon!
Ja, har egentligen varit vaken sedan 7, ja, jag vet, vem f*n går upp klockan 7 (frivilligt) en söndag. Men jag kunde helt enkelt inte somna om...

Jag tänkte redovisa lite om min kväll igår. Den är inte speciellt intressant men jag tog bilder ifrån festen.



<-- Stina är så full att hon märker inte av mitt lilla skojeri bakom hennes rygg! Haha!




<-- Stina och jag festar i sängen, Stina har däckat och jag passar på att ta kort!





<-- Jag passar på att leka gris.





<-- Cero kommer förbi på festen, han tålde inte speciellt mycket och började sjunga karaoke till allas förskräckelse.






Jag låg alltså och jäste mestadels av kvällen i sänge, och det var jätteskönt!
Jag och Jason låg och tittade på film, ja, det råkade olyckligtvis vara Hard target med självaste Jean-Claude Van Damme. Först tänkte vi byta men efter 5 minuter insåg vi vad roligt det var. Det är väldigt underhållande att se en dålig film.

För det första så kan inte killen agera. Frillan gjorde att man skrattade så man grät + att de hade gjort det otroligt stora misstaget att lägga in slow-motions delar imellanåt. Han skulle även spela fransk, ja, han bröt på vad som skulle föreställa franska... say no more...
Det var ialla fall väldigt underhållande, det roliga är att Jason kläckte ur sig en överraskning.
Han talade nämligen om att han typ har sett alla Van Dammes filmer och gillade dem när han var yngre. 
Detta gjorde min dag! :) 


Nu lite djupare tankar, flummig som jag är... kom över den här lite historien, tyckte den var bra och intressant.

Två munkar är ute och vandrar. De är mycket tystlåtna, vi påminner oss att rätt tal
bland annat innebär att inte tala i onödan. Så kommer de till en strid flod.
Där står en ung kvinna och ber om hjälp att komma över.
Den ene munken ignorerar hennes begäran och går själv över.
Den andra säger åt henne att hoppa upp på hans rygg och bär över henne.
På andra sidan floden sätter han ner henne och så vandrar munkarna vidare.
Efter många timmar säger den munk som ignorerade kvinnan till den andre:
"Hur kunde du bära över kvinnan"? Det dröjer länge innan han får ett svar.
När det kommer lyder det: "Jag bar henne bara över floden, du bär ännu på henne".

Syns senare...

Puss och kram ♥
/Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: