Hakuna Matata

2006-03-16
20:50:39

Världen driver med mig /L
Cero surHejhej!
Ännu en ny dag har passerat!
Åkte till skolan imorse, kändes helt onödigt då vi bara skulle få information om examinationsuppgiften. Grejen är den att vi redan fått ett häfte där exakt allt stod. Så två timmar gick ut på att få alla att förstå att vi ska ha 1,5 radavstånd helst! En del är verkligen trögfattade...

Imorse hände en sjuk grej.
Och, nej den här gången drabbade det inte mig personligen! Så tyst SANDRA...
Jag klev av bussen uppe vid universitetet när jag ser en tjej liksom i slowmotion lägga sig ner på marken mitt framför bussdörrarna... alla gick förbi henne och tittade på henne som hon vore den största idioten genom historien. Som tur var hade hon sin polare med så hon slapp liksom ligga där själv...  Ja, hon svimmade antar jag, men hon såg ut att vara rätt okej när jag gick...

Jag vet inte varför jag alltid råkar ut för sådana här saker... de liksom dras till mig av någon anledning. Nej, nu måste jag plugga! :/

Önska mig lycka till mina vänner...

Puss och kram
/en stressad själ


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: