Hakuna Matata

2006-03-22
21:21:59

Vänta, soffor och plugg
Heeeeellu!
I morse när jag stod vid busshållsplatsen kom det fram en kvinna och började snacka. Hon talade om att hon skulle ta bussen till stan men att hon skulle gå hem för det var ju så dyrt bla bla... trött som jag var, var jag inte speciellt pratglad. Hon vände sig om och började prata med tjejen några meter bort... exakt samma fraser. Det var precis som om hon hade bestämt i förväg vad hon skulle tala om. Jag stod och småskrattade för mig själv för den lustiga händelsen.

Åkte till skolan och fick respons på mittt arbete... de sa att det såg bra ut iaf... men jag är inte nöjd ännu.
Har världens prestationsångest över den.

Mamma kom förbi, sofforna skulle komma idag så hon skulle hjälpa mig montera ihop dem.
Vi väntade....väntade......väntade.....klockan 19.30 kom de äntligen! Nu är de här =)
Känns väldigt konstigt, vardagsrummet blev så litet nu... men man vänjer sig väl! =D

Nej, jag måååste skriva klart arbetet, de ska vara inne imorn!
åh, imorn kommer tvättmaskinen också! Lyx! =)

Puss och kram
/Linda happy face

Ps. Sandra, det är griller inte galler! =) Ds.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: