Hakuna Matata

2006-03-26
12:41:05

Ta bort skiten
God morgon, god morgon
Hör fåglar sjunga glatt
God morgon, god morgon i kör!

Solen strålar härligt idag! Man kan gå utan kängor! Härligt härligt!!!.............MEN:
Det töliga meeed att snön försvinner är allt som kommer fram... all j*vla skräp som folk har slängt ute syns igen! Det förstör hela vårstämningen för mig så lägg av med det. Jag blir arg!

Ännu en sak som jag irreterar mig KRAFTIGT på är HUNDBAJS.
Har man hund ska man plocka upp efter den, har man inte råd med hundbajspåsar ska man inte ha hund men de finns faktiskt att få gratis på bibliotektet! Det finns ingen anledning till att inte ta upp skiten efter dig! Jag vill inte gå runt och titta mig omkring vart jag trampar hela tiden. TA UPP SKITEN EFTER DIG!!!

Snart kommer Sandra på besök! Längtar till dit, har du tänkt ut än vad vi ska göra förresten?? =P
Gör det!

Nej, nu ska jag gå in och hoppa på J! =)

Kramkram!
/Linda the sunshine


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: