Hakuna Matata

2006-03-08
13:40:55

Snö... NEJ! //L
Snö... NEJ! //LGodmorgon, Godmorgon!
Ja, jag vaknade och kände mig utsövd, skönt! Drog upp parsienerna och vad ser jag?!
DET SNÖAR!!

Nu har det snöat i flera timmar.
Våren vill tydligen inte komma, så nej Sandra, det blir nog inte mycket till vårkänslor när du kommer...tyvärr!

Jason håller på att raka sig, alltså på huvudet. Jag försökte övertala honom att ha en "mohaikin-frisyr", alltså en mohikan-frilla, Sandra retar mig alltid för att jag inte kan säga rätt! Men ialla fall, så var han inte intresserad. Torrboll...

Jag gillar att "googla", vilket innebär, för er som inte vet, att jag läser roliga saker på internet. Idag kom jag över något om Sandras favoritland USA! Jag hittade något som förmodligen inte kommer göra att du tycker speciellt mycket bättre om det...

"Tänker du åka till staten New York får du tex inte gå baklänges och samtidigt äta jordnötter när du är på konsert. Är du tjej och körkortsinnehavare kan det vara bra att veta att du i Memphis, Tennessee, inte får köra bil utan att en man går framför bilen med en stor röd flagga... I Oklahoma får du vakta din kompis spritintag om han råkar vara en fisk, annars kan det hända att du hamnar i fängelse. Likaså om du i Kentucky råkar bära glass i dina fickor. Och glöm för all del inte att hålla din elefant i koppel om du är ute och promenerar i Milwaukee... "
(http://magazine.magnus.se/artikel.asp?artikel=lagar)

Skriver mer senare!

Min smak är mycket enkel, jag gillar bara det bästa.

Puss och kram så länge!
///Linda



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: