Hakuna Matata

2006-03-28
22:30:48

She´s back!
Tjaba!
Idag var Sandy här... vi såg på film.. jag var ju tvungen att lämna in den innan klockan sex. Det var den där filmen Bröderna Grimm... ja, vi förstod inte allt men vi var nog inte heller så väldigt engagerade.

Mamma kom för bi också, så nu fick hon äntligen se den förlorade dottern! The return home... imorgon för jag förhoppnigsvis se henne igen! =) Då ska vi väl hitta på något skoj... kanske blir några roliga bilder också =D

Stina har jäst in sig i soffan nu... Måste även tala om att det inte var hon som hade skapat fläcken i soffan, skäms på mig för att jag anklagade dig =/ Men jag har skämset gett henne god mat så hon har nog förlåtit mig för mina förhastade slutsatser...
Jag har nu en annan misstänkt. En viss läkande 84-åring... men han är ju så gammal att jag måste förlåta, han kan ju inte hjälpa att han inte kan hålla igen. Stackarn...

Hoppas er dag har varit bra!

Kramar
/Vackraste Linda

Kommentar:
#1: Anonym

ursäkta men vad är en "läkande" 84 åring för nåt?
du menar inte läckande???

2006-03-29 @ 00:24:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: