Hakuna Matata

2006-03-06
23:02:03

Rapport i tentaplugget! /S
Jag kan meddela alla ointresserade människor om att mitt tentapluggande har gått hyfsat bra idag! Har tagit mig igenom en av tre böcker, vilket innebär att det finns en möjlighet att jag faktiskt kommer att klara tentan den här gången!
Imorn kväll har vi tvättstuga och jag funderar på att köra på min combo S:s stil att plugga i tvättstugan... jag menar där finns det verkligen INGET annat intressant att göra förutom att stirra in i tvättmaskinerna, vilket i och för sig kan vara en ganska spännande upplevelse....

Kan också meddela att det ryktas om att det sprungit runt folk och kollat så man betalat sin TV-licens i Ryd, vilket bara är 3km härifrån så ska man hälsa på vårt kollektiv gäller det att förvarna oss per telefon först för nu är vi nämligen isolerade tills vi är säkra på att de onda gubbarna försvunnit :P
En liten fågel kvittrade i mitt öra att det tydligen rådde lite panik bland vissa studenter i Ryd, men här är vi coollugna... det gäller ju bara att vara förberedd... eller??!

Ja mina vänner... hoppas att intresseklubben antecknat klart för nu är det dags för mig att nanna... resten av kollektivet har ju lagt sig så ju sitter jag här ensam i mörkret....


God natt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: