Hakuna Matata

2006-03-14
22:25:37

Plugg, plugg, plugg.... //S
Snyft.... har precis sett schemat för min kommande kurs pch insett att jag kommer inte ha ett enda litet lov förrän lovet med stort L... sommarlovet! Trodde jag skulle vara ledig en vecka i samband med kursbytet men "icke sa Nicke"... tydligen är den veckan till för min examinationsuppgift och med tanke på att jag fortfarande ligger lite efter kommer jah behöva den veckan! Har dock bestämt mig för att göra ett tappert försök att göra examinationsuppgiften klar under helgerna, så att jag kanske får ett par dagar att hämta andan innan det är dags att kasta sig in i nästa kurs.

Eftersom jag inte har några lov innebär det att jag inte heller har något påsklov! Och det i sin tur innebär att jag kanske kommer få fira min 20 års dag alldeles SJÄLV! Min ena combo har i alla fall lov så hon ska hem under lovet, och med min tur ska väl även min andra combo hem =(
Tyvärr Linda måste jag även meddela att jag inte kommer kunna komma hem till Valborgsmässoafton och fira din födelsedag heller, tydligen har jag min VFU-period veckan innan och efter Valborgshelgen, så nu känner jag mig ännu mer deprimerad, trodde ju att jag skulle få vara med Linda och min pojkvän men istället kommer jag väl få stanna kvar här...
Men Linda, I promise.... det blir röjröj när den helgen jag KAN komma och jag LOVAR att den helgen kommer jag offra tiden med Tobbe för att få spendera tid med min favvo- Pumba!

Mitt i allt plugg så har jag i alla fall lyckats hitta en ersättare till combon S som flyttar ut i sommar =(
Den eventuella ersättaren ska plugga till läkare och bor för närvarande i  Scweiz, men än så länge är inget beslut taget så vi får väl se hur det går, men det skulle vara underbart om man slapp att bara vara två på sommarhyran!

På fredag ska jag äntligen klippa mig!! Ska bli såååå skönt... det är det positiva med att bo i Linköping är att det är så himla mycket billigare att klippa sig här än i Karlstad, kostar bara 140spänn!!!!!!!!

Nu ska jag gå och prata med min combo S som kom in i sin pyjamas och frågade om jag har någon sprit hemma nyss???!

KLIPP KLIPP KLIPP!


Kommentarer:
#1: Susanna

haha, vilken tur. anade något med att ni delade då vissa var /s och vissa /l. hej på Linda också! planen är väl en politics magister och att bli en arbetslös akademiker, precis som alla andra :D om jag stannar i k-d eller kommer till Linköping vet jag inte än dock. har lite lätt beslutsångest. och du, den nya Annika Oldberg :D

2006-03-15 @ 00:19:58
#2: Susanna

ja, Annika :D:D hmm gamla klassen, jodå. en hel del har jag fortfarande kontakt med. Madde, såklart, Helena, Linnéa, Alicia, Emma, Johanna K. ehm. sprang in i Anisha för ett tag sen. Caroline också. Sara B och Malin, Gunnar, Robin A. oj, vad många det blev :D det är helt sjukt vad fort tiden har sprungit. Jag vill åka mer lastbil!!!

2006-03-15 @ 14:23:26
#3: Susanna

Hela högen blev faktiskt nästan kvar i Karlstad. du daniel, Annika i Uppsala. Linnea i Australien, Malin F i London, Hengameh i London/Iran. men ja, många är vi här. vi måste nog träffas snart, i min värld i alla fall. hela högen.

2006-03-16 @ 10:56:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: